Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 6. Bölüm izle

Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 6. Bölüm izle

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

53 YorumBoys Over Flowers Türkçe Düblaj 6. Bölüm izle için

  1. arızaa diyor ki:

    Arkadaşlar bölüm sonunda Çalan şarkının adı ne ??Aradım ama bulamadim .

  2. berra diyor ki:

    BU JUN PYO AŞIRI DERECEDE SEVİLESİ ARKADAŞLAR *.*

  3. SHINeeFanı diyor ki:

    SHINee-stand by me ahhhh ölüyorum mükemmel ♥

  4. simge diyor ki:

    bazı yerleri korece bazı yerleri Türkçe anlam veremedim

  5. zarife diyor ki:

    ya bunu 10/20 kere falan izledim

  6. jandi diyor ki:

    o koreliller varya şuan bizde deli kızlar arkadaşım onlar benim daha onların gerçek adını bilmionuz

  7. LeeminhoFanı diyor ki:

    Arkadaşlar kimse lee min ho’i benden iyi tanıyamaz bende gittim konserinee şu say yes şarkısını bana hitaben çıkardı bizdeki devlerin fırtınasıııı dersem inanmayınnn :D bu dizi bi harikaa devam etmelerini isterim gerçi düşünülüyormuşş bekliyoruz leeminho oppanın dizilerinii <3

  8. ilayda diyor ki:

    jandi napıyosun sen….

  9. cunpiyugu ciyu ciyung candi diyor ki:

    arkadaşlar siz ne diyosunuz ben koreye gittim cunpiyunun konseri vardı hatta kore ce evet yo hayır ya demekmiş jun pio ve jandy olmalı bence çok tatlıar bu dizi olmadan olmuyor

    • Kore dizisi aşkı diyor ki:

      Hayır ama kızlar. Atmayın. O benim kocam. Kim de benim kardeşim. Jandi de hizmetçimiz. asdfg neyin kafasını yaşıyo bu kız ya. yalan bile atamıyon beceriksiz .s

    • Kore delisi diyor ki:

      Yaa tabi ne demezsin Lee min ho bizim eve çamaşır çitiliyo yazık bende ellerine zarar gelmesin diye eldiven götürcktim kim hyun joong da bahçeyi kazıyodu bana haykırdı kazmayla kürek nerde hanım dedi bende ona kazmayla küreği kim bum aldı soğanla çiçek dikçekmiş sonra sana getirir dedim hepsinin işleri bitince çekimlere gitçeklermiş neyse ben gidiyom şimdi onlara menemen yapıyodumda ocakta bıraktım yanarsa yiyemezler adamcazlar. HAH yALAN DEDİĞİN BÖyLe OlUR

    • ilay diyor ki:

      Sen ne diyosun ya bu roldekiler varya benim amcamın oğlu aslında bunlar Koreli değil Karadenizli hey allahım ya :):D

      • betül diyor ki:

        Ne demezsin le minhoda benim abimdir jandi ise kuzenim demek isterdim ama değil yhaaa leminhoya aşığım resmen ilk aşık olduğum oyuncudur kendisi onu ilk gördüğümde aklımdan çıkaramıyordum hep hayal kuruyordum ama bunların hiç biri olmıycağınıda biliyodum anladımki

      • betül diyor ki:

        Ne demezsin le minhoda benim abimdir jandi ise kuzenim demek isterdim ama değil yhaaa leminhoya aşığım resmen ilk aşık olduğum oyuncudur kendisi onu ilk gördüğümde aklımdan çıkaramıyordum hep hayal kuruyordum ama bunların hiç biri olmıycağınıda biliyodum anladımki olmiycak kişilerle hayal kurmaa.

    • suu diyor ki:

      ya tabi tabi sen koreye gttin sadece evet le hayırı ögrendin bide bize ögretiyon dimi ufak at birazz …kim hyung joon da biz de kalıyo :D hahaha

  10. esra diyor ki:

    boys over in 25. bölümünde cunpiyu gu hafızasını kaybediyor ve candi de doktor oluyor size müjdem var 2. sezonuda çıkmış

    • bedriye diyor ki:

      2.sezonunu.nasıl.bulacam.yani.googıla.ne.yazıyım.ben.boys.over.flowers.2.sezon.yazdım.ama.çıkmadı.

  11. kim so eun diyor ki:

    bu dizi olmadan olmuyor

  12. azrail akın diyor ki:

    abi bu ne ya go cun pyo sarılınca sapıklık diğeri öpünce romantiklik uf aptak kız candy tabiki go cun pyo

  13. yağmur diyor ki:

    ne güzeli güzelin ötesi biz de de erkekler bole olsa tüm türkiye aşık olurdu her halde

  14. Selo diyor ki:

    GÜZELMİŞ :D

  15. bilinmeyen diyor ki:

    kim bum lee min ho kim hyung joon kim jun hepinizi çooook sewiyorum aşığım size :))

  16. merve diyor ki:

    Sizi chooook sewyrm boys over flowers kim bum kim hyun joong leemin ho kim jun <3

  17. hayran diyor ki:

    jun pio ve jandy olmalı bence çok tatlıar

  18. gizemli kız diyor ki:

    bu film gelmiş geçmişinde ötesinde bir dizi ya size nasıl anlatsam bilmyorum ama kesinlikle gülüp ağlıcaksınız kendinizi bir anda bu filmi izlerken bulucaksınız bazen onların yerine bile utanıcaksınız ama en çok bufilmin mutlu sonla bitmesine seviniceksiniz bu filmin yeni sezonunun çıkmasını çok isticeksiniz veeeeeeeeeee tabiki dizinin şarkılarını araştırıp dinliceksiniz aslında bunlar benim yaşadıklarım ama bence sizde mutlaka bir kaçını yaşıcaksınız şimdiden İYİ SEYİRLER….

  19. sevgi diyor ki:

    arkadaşlar 15.dk 22.sn yede çalan rock şarkının ismi ne

  20. gul. diyor ki:

    ya bayildim bu diziye genelde tarihi kore dizilerini izliyorum ama gunesi beklerkenle konu benzerliyi oldugu icin seyr edeyim dedim gercekden cok guzel bir dizi………………

  21. asi kız diyor ki:

    Çook gzl Bi bolumdu

  22. aysima diyor ki:

    akadaslar jiyonun oynadıgı bır dızı daha var bu dızıde daha cok yakısıklı dızının adı playfull kıss

  23. ruki diyor ki:

    yaaaa offfff jou cok üzldm yaa bnce jandile cok yakışıyolar

  24. SELDA diyor ki:

    candi yi hiç sevmedim ben şu can dinin arkadaşı ile bum kin i çok yakıştırdım aslında başrolde o ikisi olsaymış keşke çok yakışıyorlar candiden çok ta güzel bir kız birde junk pı ye üzüldüm ya halhal konusunda çocuk nasıl kötü oldu bu candiyi hiç sevmedim çokta tipsiz nerden buldular ya onu

  25. Sarenur diyor ki:

    dublaj versiyonunda sonundaçalan müziğin adını acil söyler misinizz?

  26. little monster diyor ki:

    işte bu harika :D

  27. ilayda diyor ki:

    bence jum

  28. aşkın adı kim bum diyor ki:

    tek kelimeyle perfect

  29. Çağla diyor ki:

    SÜPER B EEEEE

  30. SANANE diyor ki:

    LE MİN HOO BURDA HARİKA BİR ROL OYNUYO ONA BAYILIYORUM AMA JANDİ JUO İLE DAHA ÇOK YAKIŞIYO AMA LE MİN HO HARİKA <3 AYYY!

  31. fadime diyor ki:

    acayip güzel bir dizi bn bu diziye bayıldım.hepsi çok tatlı ama bn en çok juo yaa bayıldım jandi ile juo birbirine çoook yakışıyor..!

  32. hayrunisa inan diyor ki:

    süper ama ben jandiyi şeyle yakıştırıyom o sarı saçlı erkekle. süper yaaaaaaa

  33. Beyzanur diyor ki:

    cokk güzelya

  34. ELİF JUMPİY diyor ki:

    HARİKAAA

  35. onur diyor ki:

    süper

  36. özge diyor ki:

    ji ho ya çok uzuluyorum jandi yi seviyo ama söyleyemyo aslında ilk ondan hoşlanmıştı ji ho bunu ilk başta fark etteseydi araların da birlşeyler olabilirdi

  37. FATMANUR diyor ki:

    OF YA COK GUZEL

  38. şamasa diyor ki:

    süper

Yorum Yazın